Veelgestelde vragen

Het zijn in ieder geval veel antwoorden op mogelijke vragen…

Waarom krijg ik een factuur voor de inschrijfkosten?

Het SamSam Servicebureau handelt de inschrijvingen af en de afspraak is dat zij de kosten voor de inschrijving rechtstreeks met de deelnemers verrekenen. De kosten voor een arbeidsongeschiktheidsvoorziening zoals de onze mag je niet zakelijk verrekenen.  Kijk eventueel ook even naar deze post op de site van de KvK hier over (onderaan, schenkkringen fiscaal).

Moet ik mijn SamSam lidmaatschap verlengen?

Nee hoor, je blijft gewoon lid en ontvangt schenkingen bij arbeidsongeschiktheid totdat jij ermee wilt stoppen of tot je stopt met ondernemen.

Wanneer kan ik opzeggen?

Je kunt op ieder gewenst moment opzeggen. We hanteren een opzegtermijn van één maand en je lidmaatschap eindigt per de eerste dag van een maand.

Hoe kan ik opzeggen?

Je kunt je deelname opzeggen door te mailen naar info@samsamkring.nl of te bellen naar:  030 – 227 26 20. We hanteren een opzegtermijn van een maand.

 

Wat gebeurt er met mijn geld na beëindiging?

Op de eerste dag dat je niet meer meedoet met SamSam wordt de machtiging op je SamSamrekening verbroken. Het geld blijft op je SamSam rekening staan en je kunt er dan weer vrij over beschikken.

Meer weten?


Mail ons gewoon..

Bel ons gewoon..
(030-2272620)

Check de veelgestelde vragen…

Regel je inkomen bij ziekte

Doe gewoon mee..