Privacy en AVG
Natuurlijk vinden wij privacy erg belangrijk en natuurlijk zijn wij compliant t.a.v. de AVG wetgeving. Maar goed dat zullen allerlei partijen zeggen terwijl ze het toch niet helemaal op orde hebben. Enfin, meer informatie over hoe wij met jouw privacy omgaan vind je hier.
Is er een voorlopige dekking?
Als je met ons mee gaat doen en je rond de inschrijving af in onze portal dan is er sprake van een voorlopige dekking. Indien je dan vóór de startdatum van je deelname arbeidsongeschikt raakt dan geldt er slechts 1 extra voorwaarde. Je eigen risico periode wordt dan verlengd met de tijd tussen het moment dat je arbeidsongeschikt raakte en de start van je deelname.
Storting eerste maandbedrag
Normaal gesproken rond je tijdens de intake alles af om mee te gaan doen met SamSamkring. De laatste stap van de procedure in onze portal is de storting van je eerste maandbedrag met een ideal betaling via de website van het SamSam Servicebureau.
Indien je echter dat maandbedrag overmaakt met een reguliere boeking (met het juiste betalingskenmerk uiteraard), dan kan je deelname alsnog starten mits je dat doet voor de een-na-laatste werkdag van de maand. Als je de handmatige storting na die dag hebt gedaan dan moet je alsnog, door in te loggen in de portal, via ideal het maandbedrag overmaken anders word je deelname een maand opgeschoven.
Is er een extra wachttijd voor zwangere deelnemers?
Het is belangrijk om te weten dat wij géén extra wachttijd kennen voor zwangere leden. Mocht je als deelnemer arbeidsongeschikt raken als gevolg van de zwangerschap, dan ontvang je, na de gebruikelijke twee maanden, gewoon schenkingen. Ongeacht hoe lang je al meedoet met SamSamkring.
In verwachting zijn is geen ziekte dus je ontvangt geen schenkingen tijdens een reguliere zwangerschap. Mocht je echter arbeidsongeschikt raken naar aanleiding van je zwangerschap dan het je dus wel recht op schenkingen.
Voor zelfstandigen is er bij zwangerschap een ZEZ uitkering. Je kunt voor meer informatie klikken op deze link.
Wat gebeurd er als ik de procedure voor de afgesproken startdatum nog niet heb afgerond?
In dit geval wordt op de geplande datum automatisch je deelname aan SamSamkring een maand opgeschoven naar de eerste dag van de volgende maand. Je krijgt daar op dat moment automatisch een e-mail over zodat je de procedure voor de volgende maand op tijd kunt afronden. Een week voor het einde van de maand en 2 dagen voor het einde van de maand krijg je ook nog herinneringse-mails die je er aan herinneren.
Je kan niet met terugwerkende kracht deelnemen aan SamSamkring en mocht je af willen zien van deelname neem dan even contact op met het SamSam Servicebureau!
Hebben jullie een digitale flyer?
Ja die hebben we! Hier vind je onze digitale folder.
Hoe kan ik overstappen van de bunq bank naar de zakelijke beheerrekening?
Stuur vanaf het e-mailadres dat bij ons geregistreerd staat een email naar het Servicebureau (kringadmi@samsamservicebureau.nl) en we helpen je verder. Je krijgt dan een e-mail met informatie waarna je de procedure zelf kan starten.
Wat als ik na opzegging toch weer mee wil doen?
Je bent en blijft van harte welkom. Maak een afspraak en vermeld dat je al eerder deelnemer bent geweest dan hebben we een leuke korting op de inschrijfkosten voor je.
Is het geld nog van mij als het bij iemand anders op de rekening staat?
Ja! Omdat het geld op de Zakelijke Beheerrekening van Stichting AOV voor Vakmensen staat en dat is een derdengeldenrekening voor ondernemers. Het geld is van jou en niet van de rekeninghouder. Daarom werken we met betalingskenmerken en identificatie van iedereen die de rekening gebruikt. Op deze pagina van het SamSam Servicebureau kun je e.e.a. nog eens nalezen.